Liten blir stor

Hörrni! Det var väl nyss 16 september 2009 & min bebis föddes.. Jag låg i sängen på BB & tittade på den perfekta lilla killen som låg i "baljan" jag minns att jag tyckte det var så häftigt, att få en son, en lillebror till Lina som var helt perfekt! :) jag minns att jag tyckte det var helt underbart att ha fått ett till kärleksbarn, ett mirakel! Allt kändes så.. Overkligt! Ja ni vet!

Denna lilla kille är nu 3 år.. Full av energi, pratar för fullt, är högt & lågt, kan ALLT själv, är glad nästan jämt, påhittig, med stort intresse för motorer & älskar hårdrock, lägger pussel som en galning & älskar att rita, måla & pyssla, upptäcka allt i naturen & leker massa roll lekar. Är galen i köttbullar, pannkaka & frukt i massor!

Det största nu är att min lilla kille slutat med blöjan & är nu en kalsongkille! :D Det är stort! Han är stolt! Vi är stolta!

Underbara Noel! Nu är du en stor kille! Nästa steg är att lämna nappen till tomten på tomteland! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0