Mys morgon!

God dag! Ja känns som eftermiddag.. Noel slog upp sina blå vid 5.20 & Lina 5.30... Noel brukar somna om men hostade & tappade nappen & vart då klarvaken..

Men men.. Ska inte klaga, förra helgen sov dom till 8 båda dagarna.. :) dom leker otroligt fint just nu, leker i skrivandets stund affär & innan frisör. Lina är väl glad så länge hon får bestämma & Noel är glad så länge han får vara med.. ;) mycket bra! :)

Vi ligger under täcket & bara är, så skönt! Mina älsklingar ska åka till busborgen efter lunch, Lina ska på kalas & grabbarna ska busa! Jag ska ut & gå en lååång promenad då, ta mig ett bad & sen åka & jobba! :) lider av extrem träningsvärk sen jag tränade lite hemma styrka i förrgår.. Men skönt! :)

Hua va seg jag vart, kanske man kan halv sova lite! :)

Ha en fin lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0