Ridskola

Alltså! Jag är så fruktansvärt stolt över min fina Lina som är så otroligt duktig att rida nu! Förstå, så där stolt så man t.o.m kan börja böla, vilket jag gör när jag berömmer henne! Lina, vår fina underbara tjej, 2 pannkakor hög bestämmer över en sån stor varelse, hon kan styra den & det bästa av allt är att hon absolut inte är rädd! Hon borstar, kratchar (stavning..) hovar, gosar myser & är en hästtjej till 100 %!!

Idag red hon barbacka för träna upp balansen, jag fick hålla & springa bredvid.. Hon höll balansen! Hon tyckte det var så kul & när hennes häst Fluga travade iväg & Lina fick iväg henne i trav alldeles själv, tjöt hon av lycka! Den lyckan hon har i ögonen & allt när hon är med hästarna är värt allt!!

Bjuder på en bild på oss från ikväll! Vår fina duktiga tjej!! ❤ hon har verkligen hittat sin grej! :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad roligt att hon hittat något som hon brinner för. Det är något speciellt med småtjejer och hästar alltså :D

2012-11-21 @ 10:22:24
URL: http://camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0