Bra Helg!

Hej hej! Ligger nu i vanlig ordning & väntar på att Noel ska somna.. Har vart inne till honom 6 gånger nu tror jag.. "mamma jag är skiiit törstig" " mamma jag ska visa kak (sak)" "maaaaammmmma, sova din säääng" osv osv.. Men skam den som ger sig! :)
När jag följt med honom in till sin säng några gånger & tålamodet börjar sina & ber honom lägga sig ner så säger han:" mamma, jag är på väg.." haha! Kan man inte bli sur på honom heller.. ;)

Men det vore ju toppen om han somnade snart! Solsidan börjar ju snart för böveln! ;) till det blir det ost & kex & naturgodis! ;P

Helgen har gått sååå smidigt! Jobbar verkligen med ett toppen gäng! Har kul tillsammans & hjälper mer än gärna varann! Känns kul att man hamnade i en bra grupp så! :)

Nej nu måste barnet sova.. Återkommer imorgon! :) kram på er!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Härligt att det känns bättre på jobbet babe. Du är värd att äntligen få trivas på jobbet tycker jag :) Kram!!

2012-10-08 @ 22:41:08
URL: http://camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0