Morgonstund!

Jaha.. Här ligger jag i soffan & kunde inte somna om & nu känns det onödigt.. Vaknade av att Noel hostade 3.55.. Hämtar honom & bär in honom till oss, han somnar om direkt! Jag ligger & lyssnar på när han andas & hör helt plötsligt en kula rulla fram & tillbaka inne i Linas rum.. Som att en av katterna har roligt där inne.. Går in men inte en katt där inne.. Den ena låg i vår säng & den andra var här nere när jag kom ner.. "/

Vem rullade med kulan i Linas rum?

Idag är det den 25:e oktober! En hemsk dag, denna dag för 4 år sen gick ju min fina kusin Jim bort 17 år gammal & vart en den vackraste ängeln! Jag minns det som igår.. Jag kan fortfarande inte förstå! Som vanligt går alla mina tankar till Jims mamma & pappa & hans bröder! ❤❤❤

Jag undrar om det var Jim som rullade kulan?


Kommentarer
Postat av: Camilla

Läbbigt med kulan. Kanske Jim. Man vet ju aldrig. Kan ju varit så också att den legat i Linas säng och hon rört sig så den rullade ner på golvet. Men trevligast vore ju om det var Jim som ville säga hej. Tänk att tiden går så fort. Redan 4 år. :( Stor kram idag!!

2012-10-25 @ 08:56:56
URL: http://camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0