Sluuut

Hejsan! Jag är så trött i kroppen.. Jag har en förkylning som ligger någonstans i kroppen & väntar på kanske bryta ut?

Hade en stressig kväll på jobbet igår.. Upplevde stress för första gången på jobbet sen jag började där.. Har kunnat tagit det lugnt varje kväll jag har jobbat, men inte igår. Skillnad är det att jobba i hemtjänsten & på servicehus det har jag konstaterat flera gånger om, men när det larmar & man bara är två st till 22 & larmen kommer samtidigt på olika ställen i stan & man har sina ordinarie jobb att göra.. Det blir stressigt! Tur man är tålig & uppvärmd från servicehus tiden! :)

Jag tycker iofs att det är kul när det finns att göra hela tiden & tycker inte om när det är lugnt, men vore ju najs med en balans.. Hoppas på bättre kväll i kväll! Men det tror jag! :)

Vi ska idag möblera om i Noel rum, han ligger vid fönstret som det dra kallt ifrån, har en hel del vi måste felanmäla till ehb..

Nå väl! Ha en underbar lördag folket! Dagen här har börjat sååå bra, vaknade av att Martin & Noel kom hem från maxi med nybakade frallor! :P

Jag har det bra jag! Min fina familj, vad jag älskar er! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0