Tisdag morgon!

Nu så, tisdag! Jobbar idag & är ledig igen imorgon.. Skulle ju hellre haft lite sammanhängande ledighet.. Men men!

Igår lämnade jag Noel på dagis trots att jag var ledig! Han tog kort & skrattade gott när fotografen fotade.. Så ska bli spännande att se hur han vart. :)

Jag tog mig en rask promenad på 5 km, snackade lite skit med Virre, badade varmt & länge & slappade i soffan innan det var dags att hämta hem juvelerna!

Jag ville vara ute, men barnen ville in & mysa. Så kom Amelia & Tess över på lite fika!

En bra ledig dag.

Uhh längtar tills jag får åka hem igen! Vill mysa med mina fina!

Må väl alles! Nu ska vi snart dra till dagis & skola! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0