Full fart!

Hejsan! Full fart denna Lördag! Vart väckt kl 8 av jobbet som frågade om jag kunde jobba idag & imorgon.. Vilket jag inte kunde, då helgen är fullplanerad med kalas i skultuna idag & öppet hus imorgon då våra knallkorkar ska firas. :)

Efter samtal med jobbet så studsade jag ner & bakade lite innan vi åt en mysfrukost jag & mina stora hjärtan! Lill bus är vi på väg & ska hämta nu. :) vi har vart inne i Enköping & köpt klart presenter & grejs. Skönt! :)

Igår kväll hade vi kvalitetstid med Lina! Vi var på bio, Modig & käkade max! :P Det var massa mysigt & Lina tyckte det var super & få all uppmärksamhet så där. Hon tackade för en rolig kväll innan hon somnade galet trött på soffan. Pluttan! ❤

Nästa gång blir det Noel som får ensamtid, mysigt att vi kan ha det så!

Ha en fin lördag gott folk! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0