Ljuvligt!

Hej hej! Ligger i min säng & väntar på att Noel ska somna inne i sitt rum.. Han ligger & ropar, när jag svarar säger han: "Noel ska inte sova, inte, inte, inte..." får se hur lång tid det tar ikväll..

Han är piggare, märker man på hans enorma överskott av energi.. Men han har blåsor i munnen, han har inte velat äta ordentligt sen i torsdags.. Idag åt han för första gången en hel portion mat, så hoppas det vänder nu!

Imorgon ska vi till ikea. Vi ska ha lunchdejt med Kicki & Åsa!! Tjoho va kul det ska bli! Saknar dom så! Så det ska bli bamsing roligt! Jag är bara hemma när jag har mina lediga dagar & det suger rent ut sagt! Så ska bli kul att göra något annat än bara städa när man har fri dag! :D

Nu så ska vi se om Noel behagar att somna snart.. Tv kväll i kväll ju!

På återseende! :)


Kommentarer
Postat av: åsa

<3

2012-09-24 @ 23:32:46
Postat av: Camilla

Kul att se er också. Roligt att se Noels min när han såg oss. Haha!
Ha en bra dag på jobbet idag. Puss & Kram

2012-09-26 @ 07:07:19
URL: http://camorr.blogg.se
Postat av: Camilla

Kul att se er också. Roligt att se Noels min när han såg oss. Haha!
Ha en bra dag på jobbet idag. Puss & Kram

2012-09-26 @ 07:08:23
URL: http://camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0