Vilket drag & vilken dag!

Hejsan! Shit vilket drag det var på kryssningen! Heeelt galet! Jag har ingen aning om hur mycket vi drack.. Men en massa iaf, som planerat alltså. ;)

Vid buffén satt vi med 2 killar i vår ålder & vi hängde med dom hela kvällen sen typ.. Sååå trevliga & roliga grabbar! :) vi dansade en massa, drack & skrattade roligt! ;) sjöng även en hel del, min hals gjorde lite ont igår.. ;)

Dom spelade in färjan & filmade inne vid maten & så, så får se om man fastnade. ;)

Idag har jag börjat mitt nya jobb! Jag var galet nervös i morse & var nära att kräkas.. Haha! Nä men när jag väl kom
in på kontoret & jag fått på mig jobbkläder så var det ok.. Verkar iaf vara ett roligt jobb, fritt & så! Det gillar jag! Jag har en cykel rad & kommer därför inte köra bil, bara kvällarna & dom är ju ganska få.. Känns bra! Får man motion i jobbet! :) det värsta är väl att jag knappt cyklar längre.. ;) men jag kommer väl ihåg hur man gör hoppas jag! :)

Känner iaf nu att jag gjort helt rätt som bytt jobb! Vilken härlig känsla det var att åka i morse & bara ha ca en halvmil till jobbet! Underbart! Mycket att lära dock, skallen är full av information.. Men det blir nog bra! ;)

Nu badar Noel, Lina är på ridskola med Martin & jag ska väl snart natta Noel! Han sover inte längre på dagarna & är med det väldigt lätt att lägga om kvällarna! :) dags att ta upp honom ifrån badet då! :)

Bjuder på en bild från helgen, försökt lägga upp flera, med vet inte varför det inte går?

Ha en bra kväll! Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0