Att cykla..

Hej hej! Jag bestämde mig i veckan att jag skulle cykla till jobbet som idag! Igår pumpade Martin min cykel & smorde kedjan. När jag kom ut i morse var det punka på däcket bak.. Skam den som ger sig, jag pumpade däcket & for iväg på en resa till jobbet.. 7,5 km hade jag framför mig, vilket jag visste.. Fick stanna 3 gånger & pumpa upp bakdäcket då det var pys punka på det.. Så jag fick äta upp min envishet.. Big time! Men fram kom jag & jag kommer göra om det, när vi (läs Martin) fixat däcket! ;) svettig resa.. Men skön start på dagen, helt klart! :)

Jag älskar att cykla! Jag har en cykelrad på jobbet & det älskar jag! :) jag saknar att cykla fram & tillbaka till jobbet som jag alltid gjorde när jag jobbade & bodde i Västerås. :)

Men man kan ju inte få allt.. Men härligt med gratis motion! Åh så är det ju miljövänligt! :)

Imorgon, ledig! Härligt! Sara kommer hit, ska bli superkul & umgås med en vuxen! ;)

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Josefin

HEJJA! :)

2013-04-22 @ 10:07:47
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0