Hängig Noel

Mors! Noel är inte helt pigg. Han har haft ont i halsen sen i söndags kväll & har fått Ipren för att han vart ledsen när smärtan kommit i halsen! Var helt inställd på att det var halsfluss, men det var bara en kraftig infektion & halsmandlar & lymfkörtel var svullna.. Skönt att det inte var något allvarligt!

Är hemma med honom idag & imorgon är det Martins tur att vara hemma. Jag är ledig igen på torsdag. Då ska jag & kidsen till min moster & fira henne. :)

Jag fick ett infall idag.. Måste göra nåt åt saken innan jag sliter mitt hår. Inget jag vill skriva om eller nåt sånt.. Är glad att jag har en förstående man.. Skulle bara behöva en väns axel.. Vart är min vackra svägerska när jag behöver henne? Hon skulle förstå.. Det vet jag..

Nog om detta.. Nu ska jag börja med maten. Lax!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0