Helgen..

Fasligt va fort vår helg har gått, som vanligt! Men jag & Noel är lediga imorgon med! Skönt! :) vi kommer ta dagen som den kommer. Hoppas Elle kommer över! :)

I fredags så var det lugnt. Jag jobbade till 15.45 efter jag vart på utbildning i Västerås på förmiddagen. På kvällen åt vi god mat & spelade lite spel. La oss ganska tidigt. :)

Igår hade vi en familjedag. Farmor & farfar kom över med lunch & hängde här ett tag. På kvällen kom Åsa, Jimmy, Malou & Molly på middag & lek. Hade en super bra kväll. Roligt! Hoppas på en repris snart! :)

Idag vaknade Lina kl 4.50.. Hon underhöll sig ganska bra själv.. Förstår dock inte vad hon ska upp & göra så hiskeligt tidigt för? Efter en lång & god frukost så fick jag med mig Lina på en promenad! Hade en mysig stund tillsammans & hon tyckte det var skönt & roligt! Bra ju!

Vid 11 drog vi & käkade lunch på Max & sen åkte vi & shoppade lite på loppis i Uppsala. Super skoj! Sen hem & bara vara. Jag är TRÖTT! Kan inte förstå hur jag kan vara så extremt trött jämt! Men men..

Hoppas ni haft en bra helg! Nu ska jag kika på Bolibompa med kidsen! Kastar in en bild på barnen från idag när vi ska åka hem från loppisen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0