Ledig!

Hejsan! Ja ledig idag.. Kan man ju inte sticka under stolen med att det är skönt! :) va så trött när Noel kom in imorse kl 6 & gav mig en blöt puss.. ;)

Idag, när vi lämnat Lina så ska vi åka till Västerås & hälsa på min moster & hjälpa henne med lite saker! Har kokat soppa som jag ska ta med mig till lunch!

Har kommit till insikt med en massa saker & mer & mer ramlar på plats! Jag tänker, på riktigt denna gång, inte bry mig om människor som skiter fullständigt i mig, oss.. Jag tänker inte lägga ner någon energi på nån av dom längre! Jag har verkligen försökt, att bry mig & göra saker bra.. men hoppar detta nu & bryr mig om min moster tex! Hon bryr sig & jag bryr mig!

Jag säger ju inte med detta att jag är felfri.. Absolut inte.. Men jag är less på att tassa på tå.. :)

Är i allt detta så glad över mina underbara kollegor & vänner på jobbet! Har verkligen haft tur & ha dom bästa tjejerna i Enköping på min arbetsplats! :)

Nu morgonsysslor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0