Full rulle hela dagen!

Hej hej! Idag har det varit full rulle!

Morgonen började med att jag vaknade på fel sida & på ett uruselt humör.. Käkade frukost & gick ut & gick en snabb långpromenad & svettades ur ilskan.. Sen en dusch!

Vi åkte till Ikea & lämnade in knallisarna i lekrummet & shoppade loss till husvagnen 👍 käkade lite lunch när vi hämtat ut barnen såklart & jag & Martin hade en mysig tripp..

Där blev mitt humör bättre.. Finns ingen bättre att prata med än min älskade man! Han är den bästa man kan tänka sig & han är verkligen min bästa vän, min livskamrat, mitt allt! ❤

Efter detta åkte vi till Leos lekland! Noel har tjatat om detta ställe sen vi var där sist.. 😉 Barnen röjde järnet, iaf Noel.. Haha! Den pojken! Mer vild än tam!

Sen vidare på lite fika & kalas hos fina Anki! Som fyllde år idag! Super kul att ses som vanligt! Underbara människor! 😃 härligt med vänner som man vet finns där.. Fast man inte ses ofta alls!

Sen hem. Tacos & lite skitsnack med Martin & lille Liam som kom på besök! Skoj!

Nu på kvällen har Martin pysslat i husvagnen & jag har rensat ogräs & stökat här hemma. Nu är det dags att sova.

Imorgon ska jag hänga med Elle! Det var inte igår! Hurra!

Pssst.. Noel på bilden är i trans när Leo kom ut & alla barn ville krama honom.. Noel själv vägrade & höll sig gärna på flera meters avstånd 😉


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0