Gyllene tider!

Tjoho! Idag är dagen här, då jag & min kärlek ska gå på gyllene tider i Eskilstuna! 😄 Ska bli grymt!!!

Jag är själv hemma just nu.. Martin kör barnen till barnvakterna & jag ligger i soffan.. Det small till i nacke, axel & skulderblad igår igen.. Så jag är lite lätt skadad.. Mest stel idag.. Men satan vilken smärta det var igår! 😕 Jag ska ringa läkaren på måndag, eller kanske direkt en kotknackare? Nåt fel är det ju.. 2:a ggn på semestern som jag har ont..

Skulle behöva dammsuga en sväng, men jag tror inte det är så bra? Har hjälpt Elle i 2 dagar med sin flytt, så kanske har gjort tillräckligt?

Äsch får nog bli en film.. Men galet kul ska det bli ikväll! Har längtat så!! 😃✌


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0