Kräftskivan & ridskola

Hallo! Kräftskivan i lördags var kalas bra! Galet roligt hade vi & vi skrattade så magmusklerna jobbade hela kvällen! 😃 👍

Vi sov ju som sagt kvar i husvagnen. Härligt! ☺ hoppas på fest snart igen! 😉 Tack som tusan till alla som förgyllde denna kväll! ❤

Idag började min ridskola! Jisses vad roligt vi haft! Det är jag & en annan tjej & hon var otroligt trevlig! Längtar redan till nästa gång! 😃 Får se hur mycket träningsvärk jag får denna gång.. Sist hade jag svårigheter att cykla på jobbet dagen efter.. 😂

Är ledig i 2 dagar nu! Imorgon är jag även barnfri när Lina är i skolan. F&F har Noel hos sig. Vi ska hämta honom när Martin slutar jobbet imorgon! 😃 Då på dagen ska jag ut & gå en lång promenad & göra fint hus! Sen blir det storhandling med Lina om jag inte hinner göra det innan. 😃 Välbehövligt! 👍

Nu ska jag sova! Så trött efter denna dag! Natti! ☺



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0