Fina dagar med familjen!

Det har varit fina dagar med min familj & jag förundras varje gång jag tänker på hur lyckligt lottad jag är som har en sån underbar familj! 😍 trots vardagsgnabb så är jag otroligt lycklig! ❤️

I söndags innan jag for till jobbet så var hela familjen på ridskolan & lina fick rida igen!


Noel hjälper såklart till!


Red förbi unghästarna 😃


Lina & lilla yret 😍


Noel lekte på "äggarna" 😉

I går var jag & Noel lediga. Lämnade Lina i skolan & softade hemma hos Elle innan det var dags att hämta hem Lina igen!


Soffhäng! 👍


Pärlplatte-bygge! ⭐️

När vi kom hem bakade vi lite pepparkakor & saffranskaka. Ida kom över & hängde med oss oxå! Underbart!


Fina!

På kvällen var det ridskola igen för fina Lina! Jag följde med & höll på att frysa sönder! Tur var väl att jag fick springa med en massa! 😉


Barbacka! 👍

Idag har det varit jobb igen! Har gått bra! Ny lokal, nya rutiner! Men jag tror på detta! Tillsammans ska det bli bra! 😃

Lina hängde med en kompis hem & min ridning blev framflyttad till nästa tisdag. Så lite bakning & färdigställning av pepparkakshus har skett med mina killar ikväll.  😃




Sen julkalendern i år! Den är ju så underbar! 😜😂

Tjing på er! ☺️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0