Julstök & uppdatering

Hej hej! 3 dagar kvar till julafton. Nästan allt är klart. Men en & annan sak ska fixas.. Ingen stress Carola.. Ingen stress!

Veckan har rasslat på med en fart, en fart då jag knappt hunnit tänka efter & vissa gånger knappt vetat vad jag gjort.. Jag blir nästan rädd när jag tänker efter & nästan glömt bort vad jag gjort? 

Igår vaknade jag, efter en natt med illamående & magkramper, svettningar & tryck över bröstet, helt slutkörd! Ville inte äta, inte ha kaffe.. Lämnade mina ögonstenar på dagis & skola & körde till jobbet.. Helt paj.. Kunde varit hemma men valde att jobba. 




Mina kunder fick allt jag hade lovat dom innan jul, dom var nöjda & då även jag! Kompade hem en timme innan jag slutade & kom hem till mina fina killar. Martin åkte & handlade & hämtade Lina hos en kompis. Jag & Noel låg i soffan & såg på tv & mös. Vad skönt att min lille vilde börjar bli stor så man kan ligga i soffan & mysa utan att han ska göra rackartyg! 😉 

På kvällen åt jag lite mat & kände mig ok. Inatt har jag vaknat, vid 6 gick jag ner & tog Ipren för den grymma huvudvärken. Somnade om & vaknade 8.30 av att mina barn pussade på mig & frågade om jag ville ha frukost, dom hade varit inne i stan & köpt färskt bröd ❤️😍 mina fina!! Kikade på julkalendern & åt sen en goood frukost! 

Mår bra idag. Är dock slut.. Skönt att vara ledig tills på fredag! Ska försöka att ta det lugnt & vila. Idag håller vi på & julstökar. Martin gör julgodis. Jag städar, i lugn takt. Nu har jag kaffe & blogg paus. Lina & Noel ser på film! Lugnt & skönt!


Mina älskade killar! ❤️

Nu så.. Lina har gått halva tiden i 2:an! Noel halva tiden på masken & om ca 1 1/2 år börjar han i förskoleklass 😍 stora fina barnen! Nu är det jullov! Fantastiskt!







Lite bilder från veckan. Julpyssel, häng med Elle & hennes barn. Julgranen från jobbet! 

Ha en fin lördag gott folk! Ta hand om varann & dig själv! 😃❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0