Prata utan svar..

Skrattar åt mig själv ibland.. Hur pucko kan man egentligen vara.. Inte bara jag, det vet jag, men ändå!

När jag kör bil så kan inte jag låta bli att prata/skälla/kommentera med/på andra trafikanter.. Jag måste bara! 😉

Idag pratade jag med Martin när jag kör ut från parkeringen. När jag kommer till övergångsstället så släpper jag över en tjej, hon har inte bråttom för fem öre.. Varpå jag börjar fälla kommentarer; "ska du gå öveeer snart.." "Gå då så kanske du kan gå över någon annanstans!" Utan att jag tänker på det, så onödigt.. 😜 inte stressad neeej då.. 😉

Jag kan bli sur på folk som inte blinkar.. Så onödigt att inte blinka kan jag tycka.. Även där kommer det kommentarer: " har du tappat din lampa som låter blink blink & är gul?" Eller folk som ska stå still innan dom svänger.. "Ska du ha en parkeringsböter innan du svänger elllllerrrr?" 😂😂

Tur man kan skratta åt sig själv, men mest tur är väl att jag är grym på att köra bil! 😝




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0