Slut på friden..

Nu ska man tillbaka till jobb efter 2 dagars ledighet! Känns så där, har alltid små ångest innan jobbhelg! 

Men mina lediga dagar har varit kanon! I torsdags hade vi som vanligt lunchdejt med Elle! Panerad fisk i kockos & potatis! Svin gott! 😋

Jag & Noel bakade även delarna till pepparkakshus  & delarna till traktorn. 👍


Min älskade kom oxå hem & hjälpte till! 




Jag tittade på. 😉

På em kom Ida över & vi drog till rusta en snabbis innan vi åkte hem till Lotta & drack kaffe & snackade skit! 😃


Ida checkar in Noel när han spelar 😜

Kvällen avslutades med ett ridpass, en rida igen lektion! Passet var så kul, jobbigt & svettigt! Idag har jag ont! ☺️

Igår var jag ledig med mina grabbar. Åkte hem till Åsa & Magnus som var lediga med sin Oskar. 


Vi fikade, åt gooood lunch på vita elefanten & hade en trevlig förmiddag tillsammans! 😃



Första snön kom ju oxå! 😃

Martin hämtade sen Lina från skolan & farmor & farfar kom & tog med sig barnen hem. Jag & Martin åkte & köpte julklappar & avslutade dagen med lite festligheter hos familjen Thörn! Mycket trevligt!



Otroligt bra dagar har jag haft! Längtar tills på måndag! Då är jag ledig igen! 😉

Ha en fin helg! Ta hand om varann!  ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0