Underbar ledighet!

Nu är ledigheten slut för denna gång. Jobbar fre, lörd & sön. Sen ledig måndag för att sen jobba resten av veckan.. Som samordnare! Ska bli spännande & kul med omväxling! 👍

Idag har jag & min familj varit på bio & jag har varit ute & gått en långpromenad på nästan 5km. Skönt! Har saknat att gå! Alla som känner mig vet att jag älskar att gååååå! 😉

Vi var på Sune på bilsemester! Rolig! Älskar Morgan Alling, han är så cool! 😃


Efter bion åkte vi hem till Ida & fick julmat! Mycket trevligt! Tack raring! 😘


Fina Zeb med fint glitter runt halsen! ❤️

Nu ser vi på snowroller & hänger i soffan! Jag är trött, får se om jag orkar vara vaken filmen ut.. 😉

Har iaf varit en kanon mysig & skön ledighet! Jag är nöjd! 😃

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0