Helg jobb..

Alltså! Fan va det suger att jobba helg! På riktigt! Jag är såå less på skiten!

Alltså.. Det går ju alltid bra när jag jobbar & det är ju inte det.. Det som är så hemskt är ju såklart att vara hemifrån varannan helg.. Lina börjar bli så stor & tycker det är så tråkigt att hennes mamma inte är hemma varannan helg.. :( idag har hon verkligen tjatat.. Frågat om det är någon annan som kan jobba så jag får vara hemma osv..

Jag har ångest inför jag ska jobba helg, vill poängtera att det är inte själva jobbandet i sig, utan att vara borta från min familj.. Det är ju såklart mysigt att vara ledig mitt i veckan, ibland! Inte många som är hemma..

Neej! Vore ju toppen om man kunde få jobba var tredje som utlovat! Kanske snart! Hoppas! :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Varför jobbar ni varannan om det är sagt var tredje? Jag förstår att det suger. Speciellt när barnen blir såpass stora att de faktiskt måste gå till skolan när man som förälder har lediga dagar mitt i veckan.
Hoppas ni får var tredje snart som utlovat. Det blir en jäkla skillnad. Och vi skulle få mycket lättare att träffas också..

Kram min fina babe!

2013-02-24 @ 10:25:38
URL: http://camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0