Morgonstund!

Hejsan! Kl 8 denna lediga söndag morgon hade vi ätit frukost & städat köket! :) det gäller väl att ta vara på dagarna & fånga varje sekund? Tyckte iaf min kära son kl 5.30 imorse, han tyckte även att det var läge att skrika & vara tjurig tills Lina vaknade oxå..

Båda barnen är förkylda! Lina åkte nog på en ordentlig flunsa & Noel hade feber hela dagen i fredags & igår kväll.. Så han har väl fått någon light version.. Snoret rinner dock som en flod.. Mina fina älsklingar!

Så planerna denna helg har blivit ändrade, men så kan det vara ibland. :)

Jag ska nu gå ut & gå en pw! Behövs! :P sen ska vi ta en bil tur till sätra brunn & helskön dagspa i Västerås. Fick present kort när jag fyllde, så boka in något eller köpa nåt kanske?

Blir en mysig tripp om inte annat. :)

Kvällen i fredags var ur kul! Så roligt att umgås med kollegor/vänner så där! :) vart lagom eller för rund under fötterna & mådde inte allt för bra igår. ;)

Nu ska jag gå ut, så vi kan åka sen!

Carpe Diem! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0