Sjuk Lina..

Hej! Ja det är sant.. Hon är sjuk igen.. Vi har haft många vaken nätter nu, 4 tror jag.. Lina har öronvärk! Vi vet att dom inte gör nåt förrän det värker hål. Trodde det hade gjort det då det rann lite ur ena örat.. Fick en jour tid till läkaren i lördags kväll.
Dubbelsidig öroninflammation! :( men inget hade brustit.. Det var bara sekret.. :(

Bara att ge henne alvedon & ipren, snyta näsan, näs spraya & högläge i sängen.. Men nu rinner det, som bara den ur hennes högra öra.. Hon har haft lite feber & vart lite hängig.. Men i morse vaknade hon efter få timmar med sömn, med 39.3 i feber.. Jätte ledsen! :(

Det gör så ont i mig.. Vi vart rekommenderade att inte hämta ut medicinen förrän det värkte hål, så Martin hämtar ut den & kommer hem med den snart! Hoppas att det vänder snart & att hon får sova en hel natt! Min fina tjej!!

Så alla planer är inställda idag! Vi skulle åkt till Ikea med fina Elin & hennes bebis.. Men hoppas att Elin vill hänga med ikväll? :) jag måste dit! Nån annan som ska dit??

Vi ska baka bullar idag, jag & Noel! Lina ligger som ett vrak i soffan.. "/




Kommentarer
Postat av: Camilla

Huh. Stackars Lina. Hoppas att hon är bättre nu. Låter ju sannerligen oskönt att det ska värka hål på trumhinnan. Satans skitvinter med alla dessa sjukdomar. Nu är det läge för vår och friskare tider.

2013-02-26 @ 20:37:05
URL: http://camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0