Sjuklingar..

Halloj! Skumma sjukdomar som finns här hemma.. Eller så skumma kanske dom inte är.. Men förra lördagen fick Noel hög feber & förkyld.. På söndagen var han feberfri men förkyld. Jag var ledig på måndagen & han var ju hemma med mig då.. Förkyld men pigg. Han har gått på dagis tis-fre. Inga konstigheter. Igår kväll hostade han & kräktes massa slem. I morse vaknade han med feber & har det än..

Lina har ont i halsen & hostar en del hon med.. :(

Jag ska ju inte "gnälla" vi har vart extremt förskonade denna vinter & jag har inte en vab dag sen jag började på Attendo! Fast det är "min tur" nästa gång! :)

Men jag känner med denna sjukdom att det kan bryta ut helt eller försvinna.. För detta är ju bara jobbigt, för speciellt Noel! "/

Jaja.. Lördag idag! Jag har vart ute & gått 6.5 km.. Rena rama isbanan på vissa ställen.. Men runt min runda kom jag, toksvettig! ;)

Duschat, ätit lunch & röjt i köket. Tvättat lite & tagit hem & hängt tvätten. :)

Nu ser vi på Lilla Jönssonligan. Blir innemys idag! Ikväll mello! Tjoho! :)

Hoppas er lördag blir bra, jag har en bättre dag idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0