Snälla nån!

Nu så.. Nu vill jag att Lina vaknar upp piggare imorgon! Jag har sagt att jag ska vara hemma ons+tors oxå, så hon hinner bli helt pigg! Hon har haft hög feber idag.. 39.6 som mest.. Men hon dricker massa & har ätit en del.. Hostar lite & är ganska snorig.. Nu fick hon Alvedon & har gått & lagt sig & hoppas verkligen att hon vaknar imorgon & är en pigg tjej..

Det är ju nästan att man saknar den där kaxiga tjejen som gör miner bakom ryggen på en.. ;)

Så håll alla tummar & tår nu! Nu vill vi gå tillbaka till det vanliga.. Känner oss lite instängda oxå. "/


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas hon blir kry snart. Säkert influensa och den är ju tyvärr långdragen. Pluttan.
Har en

2013-02-12 @ 21:21:41
URL: http://camorr.blogg.se
Postat av: Camilla

Åh min telefon är störd!! Skickade iväg innan jag var klar.
Har en sjuk Bella hemma jag med. Feber o jäteförkyld.

Försökte ringa dig flera gånger vid lunch igår som jag sa jag skulle men det tutade bara upptaget. Du är svår att få tag i. :)

Nu ska jag sova, hoppas jag. Kram!!

2013-02-12 @ 21:25:02
URL: http://camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0