Sportlov!

Tjo hej!

Nu är det sportlov denna vecka. Tur att jag har min lätta vecka på jobbet & jobbar tis & ons sen kväll fre & lör, dag söndag. Så barnen ska sova hos f & f inatt & tisdag natt, så får dom en hel veckas lov! :) smart va! ;) så bra att M slutar vid 13 på fredagar, så då går allt ihop! :)

Vi ser på bompa nu & myser i soffan efter vi har ätit frukost! Noel är ju som sagt inne i en period då han inte vill äta. Fick i honom en clementin iaf.. "/ nåt han har fått för sig, att inte vilja ha eller tycka om.. Inte van bara då han alltid ätit allt i stora lass! ;)

Han börjar bli stor nu! Blöjan är endast på på natten, bajsar & kissar på toaletten, ingen napp & knappt snutten är intressant längre.. Vad hände med min kille, min lilla bebis! ❤

Lina då.. Hon läser för mig på kvällarna nu.. Så duktig & varje kväll har hon blivit lite bättre! Hon läser på allt, skyltar, tidningar & är verkligen intresserad! Stora tjejen! ❤

Är så klart som alla föräldrar otroligt stolt över mina kids! Jag är ju den som kan börja gråta & nästan hulka när barnen gör något som berör.. Älskade små!!

När bompa är slut ska vi nog pyssla lite. :D

Ha en fin dag alla! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0