Testar alla gränser..

Vår älskade Noel är inne i en period som vi mer än gärna skulle vilja hoppa över i hans utveckling, förutom att ingen mat är god & att han inte "orkar" sova på kvällarna, så testar han oss till det yttersta.. I allt! Vet inte om vi gett med oss för lätt ibland, men idag har jag vart stenhård mot honom & inte gett med mig & han har fått skrika tills han inte orkat mer..

T ex. Lina badade på förmiddagen, han ville bada med henne, vilket hon inte ville. Med feber & grejs så orkar man liksom inte ha en vild lillebror i badet samtidigt.. Så jag sa till honom att han får bada efter Lina.. Han slet av sig kläderna & vart helt hysterisk.. Han fick vara med mig & skrika nere i soffan medan syrran badade klart, vilket inte var lång stund.. Men han fick känna hur det känns att inte få som man vill hela tiden.. Han badade 5 minuter efter Lina.. Jag nöjd, han med. ;)

Han testar som sagt allt & mitt tålamod får även det testas.. Sjukt jobbigt mellan varven..

Min fina plutt! Tur han är så otroligt fin & snäll nästan jämt! Vårt andra kärleksbarn! Han är mån om syrran iaf & vill tempa henne hela tiden. Ger vatten & klappar henne på kinden! Gos fisen!

Jag tog en promenad på nästan 5 km efter middagen, behövdes för skall rensning efter en dag med febrig Lina & understimulerad Noel. ;) vi var ute iaf en timme efter lunch! :)

Imorgon blir det dagis för lill killen & jag ska kurera sessan! Är hon lite piggare ska vi ha mini spa här hemma. :)

Go kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0