Trött mössa!

Halloj! Nu har Noel somnat för en liten stund sen. Lina & Martin är på ridskola, men kommer nog hem vilken sekund som helst!

Jag & Noel har haft en super mysig kväll. Vi har badat & lekt. Läst bok & kikat på bolibompa! Han somnade ovaggad prick kl 19. Min prins!

Han är mycket bättre från förkylningen oxå! Skönt!

Jag är t r ö t t.. Fruktansvärt! Ska kika på familjen annorlunda, vara nöjd med att jag har 2 barn ;) & sova sen!

Hoppas er dag har vart bra, min har vart toppen faktiskt! Nu är L & M hemma igen! :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Skönt att Noel är piggare. Nöjd med 2 barn? Haha ?! Ja familjen annorlunda är ju lite väl kan man tycka. Undrar om de barnen någonsin får egentid med sina föräldrar. Få känna sig som speciella enskilda individer.. Jag undrar jag.

När ska vi ses. Jobbar du i helgen va? Kram!

2013-02-05 @ 19:50:19
URL: http://camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0