Min dator lever

Hej hej! Vår dator är äntligen levande igen.. den har legat i vila då vi inte kunnat ladda den, men nu är den tillbaka efter vi köpt en ny laddare.. skulle dock behöva fixa virusprogrammet, vår granne har lovat att hjälpa oss med det, så det ska ha få göra. ;)

Idag är jag & Noel lediga. Martin slutar vid lunch & Lina vid ett.. så idag ska vi ha en familjeeftermiddag.. jag ska ut & gå bara, sen får vi se vad vi gör. Vi hade tänkt åka till Leos lekland.. men Noel är lite snorig & hostig, så vila lite idag kanske inte skulle skada. :)

Går nog ut & leker i snön.. :)

Jobbarhelgen har gått bra, som alltid.. det går snabbt att jobba helg, men bara trist att inte vara med min familj.. men men, jag har ju helt klart bättre arbetstider nu än förrut!

Fick ett glädjebesked i lördags, våra fina favoriter kommer hit inte nu på fredag, men fredagen efter. Våra darlings Fred & Linda kommer & lyckan är verkligen total, i hela våran familj!! Dom ska sova här & mysa med god mat, lite vin & massa skratt som vanligt när vi ses! :) Något underbart att se framemot! Hurra!

Nähä.. nu ska jag faktiskt göra lite nytta på denna ledig dag. Noel tittar på film han.. min gos unge! :)

Bjuder på en sommarbild på våra mirakel sen Linas skolavslutning. <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh herregud vad jag längtar till sommaren och vilka fin fina ungar. Så bruna o fräscha!!

2013-01-29 @ 02:11:14
URL: http://camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0