Roliga barn

Våra fina barn här hemma är klockrena i sina kommengtarer ibland.. ibland får man ju hålla sig för skratt & ibland brister allt bara.. ;) Man kan inte annat än sluta le när man tänker på alla tokigheter som dom säger.
 
Igår lagade jag lax här hemma, delade meningar här hemma, men det är en annan historia.. Jag & Noel gillar det skarpt medan dom 2 andra mest petade i maten.. jag har lite bestämt att det blir fisk en gång i veckan nu faktiskt., Noel ser på Lina när hon skrynklar näsan & pillar på laxen som ligger på tallriken.. Han tar några tuggor medan han säger.. "Mmmmm.. gott mamma" Lina tar en tugga till & ser ut att avlida.. ;) Noel suckar & ser på sin storasyster, han utbrister: "INGA.. sitt ner & njut!"
 
HAHAHA.. jag trodde jag skulle smälla av, påriktigt!! Vart fick han det ifrån?? Inget vi brukar säga.. :D Han gjorde helt klart vår kväll, vår älskade lilla unge!!
 
Summan av laxen, Lina åt upp sin bit, erkände att det var lite gott.. Jag vet att hon äter fisk i skolan.. bara bra att lära sig att man äter det hemma med då kan jag tycka.. pappan i huset får allt offra sig, för laget så att säga.. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0