Sliten!

Hejsan! Vaknade imorse, ont i hela bröstet & i luftrören, hosta & nästäppa! Inte tala om nacken som har gått i baklås över natten.. Men men.. Bara att masa sig upp där vid 5 snåret.. Inser att det är nästan 20 grader kallt, mitt hår är smutsigt & allt mitt pålägg är slut..

Inser i samma stund vad som har hänt med Lina fritids pedagog & äter det som finns hemma, klär mig varmt & sätter på mig en mössa för att dölja fettigt hår.. Man kan lixom ha det värre!

Barnen var på ganska bra humör, Lina frågade lite frågor om döden & Noel kunde allt själv..

Ut i bilen.. Ont att andas & jag kunde knappt vända huvudet. Lämnade mina älskade barn & körde mot jobbet, träffade min man & fick en puss innan arbetsdagen kickades igång!

Sliten & lite halvkrasslig tog jag mig igenom den.. Men flera gånger idag har jag stannat upp & tänkt efter!

Ta hand om varann.. Kramas & berätta hur mycket ni tycker om varann.. Livet är här & nu! ❤

Jag hoppas jag mår bra imorgon! Jag vill verkligen det!

Snart lägger jag mig! God natt!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Även om det är tragiskt med Linas fröken så måste du lyssna på din egen kropp om du mår dåligt. Visst kan man sätta sitt mående i perspektiv men jag betvivlar ju att det är jättebra att vara ute och flänga i 20 minus om du har ont i luftvägarna. Lyssna på kroppen gumman!! Kram!!

2013-01-23 @ 10:13:34
URL: http://camorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0