Avslutningar

Hej hej! Galet vad mycket det är denna vecka, med start i söndags redan.. Då var det ju sommarfest i kyrkcentrum & typ avslutning med kören. I måndags var det avslutnings kväll med picknick med skolan, alla ettor. I går var det ju skolavslutning i kyrkan! Otroligt mysigt var det! Älskar skolavslutningar! Så roligt! 😊 Sen ikväll var det avslutning på Linas fritids! Med picknick & så skulle vi ha den årliga fotbollsmatchen, men den var inställd pga vädret. 😉 Istället var det olika utmaningar i form av stationer, hopprep, kasta boll, rocka rockring osv! Mycket kul!
Vädret var på vår sida, men när vi kommit hem & lägger barnen då öppnade sig himlen & åskan var här & hälsade på! 😳

Vi är otroligt nöjda med Linas fröknar på fritids! Otroligt jordnära & trevliga, roliga & naturliga människor allihopa! Superkul att veta att dom har hand om vår lilla tjej på dagarna! 😃

Så alla avslutningar är nu avklarade & nu räknar vi ner till semester! Jag mår bättre nu, har mått piss i några dagar, vet inte riktigt vad det kan bero på! Jag fortsätter att jobba med saker & ting & hoppas att allt snart bara är bäst!

På tal om bäst så fick jag blombud av min älskade Martin idag, till jobbet! Det är kärlek! Min älskling, vad jag älskar dig! ❤ Vart så varm i hela kroppen & kärleken till min man, den blir bara starkare! 😍

Nu ska jag ta en dusch & sen hänga tvätten, efter det är det dags att sova!

Ting! 😄


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0