Fina Lina!

Underbara unge! Hon har nu gått sista dagen i ettan! Imorgon är det skolavslutning i Tillinge Kyrka & nästa gång hon ska gå i skolan är när hon börjar tvåan! ❤

Är nå grymt stolt över henne! Hela jag svämmade över & jag började gråta när jag kikade igenom allt arbete hon lagt ner under sitt första år! Som etta plättare! ❤

Hon är så förväntansfull inför morgondagen! Älskade lilla Lina, du föddes ju nyss, inte ens 2 kilo bebis! Känns bra att du fortfarande kan krypa upp i mammas knä & fortfarande kan ge mig en puss offentligt.. Bara ibland är
Mamma pinsam.. 😉

Du kan verkligen trippa på mitt tålamod & tänja på gränserna till det yttersta, men är den mest fantastiska tjejen, med det varmaste hjärtat!

Älskar dig till månen & tillbaka! Flera gånger om!

Grattis till din första examen, vår älskade lilla tjej! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0