Jag testar

Ja! Nu har jag för tredje gången gillt testat sushi! 1:a gången.. Nä aldrig mer sa jag! Det gick en 4-5 år innan Sandra lurade iväg mig till ett sushi hak i stan på lunchen.. Nja.. Inte helt impad.. Men ok.. Då säger hon att den är bäst på Erikslunds shopping.. Sagt & gjort, vi drog dit idag & shoppade & käkade sushi!!

Resultatet! Ja jag gillar det.. Det var så gott där! Mätt som en babian blev jag med! Så absolut, sushi på Erikslunds shopping får det helt klart bli fler gånger! Gottit! Tack Sandra för att du drog med mig & lärde mig att äta, sushi!

Vi shoppade en del & hade otroligt trevligt tillsammans! Tack vännen! ❤

Nu dricka några liter vatten, för av sushi blir man törstig! 😜


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0