Längtan & saknad

På lördag ska vi till Stockholm & träffa Fred & Linda! ❤ Alla som känner oss vet hur mycket dessa underbara människor betyder för oss & tanken på att dom bor på Gotland & inte här längre, får mina ögon att fyllas av tårar..

Dom har bott på Gotland bra länge nu.. Hur länge? Ja dom bodde där när Noel föddes.. Min fina bror & hans vackra fru, min fantastiska svägerska!

Är så glad att Fred träffade Linda! Hon & jag kommer överens på alla plan & på något sätt är vi så lika! Har så otroligt roligt tillsammans! Det har vi alla fyra, tänk vad vi skrattar! 😃

Saknaden är så otrolig efter våra favoriter! Ska bli så kul att träffas i Stockholm på lördag!! Vi ska gå på gröna lund, partaja, sova på hotell & ha det bäst! Hurra!!

Nedräkning.. ❤


Kommentarer
Postat av: Linda

Jaaa, verkligen nedräkning! Snart är det lördag, hurra!! Blir underbart att ses <3 Massa kramar!

2013-06-26 @ 13:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0