Mysig helg

Hejsan! Otroligt mysig & lugn helg har gått.. Otroligt fort tyvärr! Igår var vi hemma & mös efter min morgon promenad, sen in till stan & shoppade lite innan vi drog till f&f & kikade på prinsess bröllop & blev bjudna på mat. Hoppade studsmatta & tränade Noel på att cykla utan stödhjul! 😊

När barnen somnat när vi kom hem kollade jag & min kärlek på film & käkade godis & drack ett par öl! 😜

Imorse vaknade våra barn kl 8.15 & det är en fet sovmorgon för att vara Lina & Noel! 😉 Vi käkade frulle & sen brakade det värsta åsk & regnvädret på länge loss! Vi låg i våran säng & kollade & lyssnade. Noel var super rädd.. Plutten!

Martin & Lina drog sen på sommarfest i kyrkcentrum & Lina sjöng med kören. Jag & Noel stannade hemma, hans koppor har torkat, men han får vara hemma i morgon oxå, sen på tisdag ska han få gå på dagis igen! 😊

När vi ätit lunch & Martin & Lina kommit hem så åkte vi till Västerås & till kyrkogården. Satte rosor på farmors, mormor & morfars grav & några i minneslunden oxå. Finaste änglar, vad vi saknar er! ❤

Vidare hem till våra fina vänner, familjen Thörn, fikade & snackade lite skit! Mysigt att ses, som alltid!

Sen hem, gjorde älgfärsbiffar med potatismos! Mums! 😋 Sen tog vi med barnen på långpromenad, Lina cyklade & Noel åkte vagn! Super skönt 😊

Nu sova, jobb imorgon igen! Jag är laddad! 😊

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0