Saker att se framemot!

Galet va härligt det är att ha roliga saker att se framemot! Allt blir bara så mycket lättare då! 😃

Nästa lördag är det sommarfest med mina otroligt härliga kollegor/vänner! Ska bli såå kul! Kan dock inte skriva vad vi ska göra, då det är suprise! 😉 Men det ska bli sjuuukt roligt! 😄

Helgen efter midsommar ska vi äntligen träffa våra älskade favoriter från Gotland! Våra bästa bästa! Fred & Linda! ❤ Vi ska till Gröna Lund & köra femkamp, sova på hotell & partaja! Tjoho! 😃 Längtar!

Sen är det jobb i 2 veckor innan semestern med mina älskade 3 hjärtan drar igång! Vi har planerat & bokat 2 nätter på ett vandrarhem i Småland, vi ska då gå på Astrid Lindgrens värld & åka till katthult, sen på vägen hem ska vi ta det soft.. Får se vad som händer, High Chaparall & kanske Gränna?

Sen blir det mest ta dagen som den kommer.. Hoppas på badväder varje dag! 😉 Har planerat att åka till typ Åland med Nachette & hennes killar. Martin vill åka upp i norr.. Vi får se! 😉

Den 10/8 ska jag & Martin åka & se Gyllene Tider i Eskilstuna! 😃 Det ska bli så skoj!

Som sagt massa att se framemot & detta ska bli den bästa sommaren! Sådeså!

Nu ska jag göra mig klar för en dag på jobbet.. Ska bli kul det med! 😊

Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0