Saknar mina barn!

Hejsan. Va tomt det är här hemma utan mina mirakel! Saknar dom små fina liven otroligt mycket när dom inte är hemma! ❤

Vi passar på att göra saker som man inte kan göra när trötta barn är hemma, ut på en promenad direkt efter jobbet, tillsammans! Vi ska snart gå över till Ida & Kristoffer på middag & sen kanske vi tar en tripp någonstans.. Bara för att vi kan.. 😉

Ida har semester & åker till norr.. Så sorgligt! 😩 Kommer sakna henne så!

Imorgon ska Martin till Stockholm med jobbet, jag ska hem & städa.. Skönt & göra det alldeles själv faktiskt! Kan man göra det ordentligt oxå! Toppen!

Nu ska jag ta en dusch.. Vart lite varm på promenaden..

Ha en fin kväll! Det ska vi! 😃


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0