Härliga helg!

Skönt med helg! Ledig helg med min familj! Finns inget bättre! Med allt från ren skär syskonkärlek, utelek & pyssel hemma. :)

Igår kom Elin hit. Vi åt tacos & hade en mysig kväll! :) tack för sällskapet vännen min! Ses snart igen! :)

Idag fick jag sovmorgon till lite efter 8, tack min älskade man! ;) vi gick ut vid tio, jag städade bilen & barnen & Martin lekte. Vi lyfte ut grejer i garaget som vi ska sälja/spara.. Sen lite lunch.

Nu har jag nyss vart ute & gått en promenad i solen & Martin har gjort efterrätt som vi ska ta med oss till Anki, Daniel, Neo & Eira ikväll. Vi ska dit på middag & trevligheter. Ska bli super roligt! :) längesen sist! :)

I morgon ska vi åka på loppis! :) wiiihoo! :)

Nu dusch snart & göra sig lite snygg!
Ha en fin lördag gott folk! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0