Rida

Hallo! Som ni alla vet nu är ju att Lina går på ridskola på bästa stället! Bäjeby gård typ i Sparrsätra!! Världens gulligaste tjej som har hand om ridskolan & hon är en klippa! Verkligen! Jordnära & en tjej som verkligen brinner för det hon gör!

JAG var där idag! Jag red en privatlektion för att se om det var nåt för mig? Nåt som jag kan hålla på med & pyssla med? Rensa mina tankar & fokusera på bara det, just då! Sen träna upp bålstabiliteten, balans & ryggen!

Vet ni! SHIT va kul det var! Jag ska börja i höst! Jag längtar! Jisses va roligt jag hade!

Så ja det var nåt för mig! Tjoho va kul!!

Nu är jag slut! Totalt! Dags att sova! Jobb imorgon igen & sen ledig i 3 dagar! :)

Natti! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0