Slut på ledighet

Halloj! Ledigheten som varade i en vecka är slut.. Jag blev ju dock kanonsjuk i halsfluss & j-el skap.. Men det har iaf vart skönt att man har varit ledig & det har vart många många timmar ute i solen! :)

Mjukstartar med jobb en dag & sen ledig imorgon igen, då jag skulle ha jobbat denna helg som var! :) funderar på om man ska hoppa in extra kanske om det behövs. :) men det får vi se hur jag känner.. ;)

Ska bli kul att gå tillbaka till jobb nu faktiskt & Noel tycker att det ska bli spännande att gå på dagis igen! Han har verkligen längtat! :)

Men vi har haft mysiga dagar & jag behövde detta break, men nu så ska det bli skönt att komma in i rutiner & vardagen igen!

Laddar inför semestern & alla lediga helger jag har framför mig.. Vill boka in en resa till Gotland & så ska det bli med! :)

Nu ska jag pussa på Noel så han vaknar, Lina är redan uppe, påklädd & leker med Barbie. ;)

Goood Mooorgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0