Advents-stök!

Idag har vi fixat här hemma, fixat med alla stakar & allt annat som ska lysa upp vår tillvaro i några veckor. Vi hade ett break & åkte in till stan & träffade Sandra & Bastian på julmarknaden på torget. 😃 





Busar.. Kärlek börjar alltid med bråk... 😜


Finaste Sandra! ❤️

På vägen hem släppte vi av Lina hos en kompis. Jag & grabbarna var ute & fångade solljus ett tag innan vi gick in & fortsatte pyssla. 😃 

Nu är jag nöjd, tar ett tag innan jag blir det.. Allt måste vara perfekt ju! 🎅



Nu kokar jag risgrynsgröt så vi kan äta det till frukost imorgon! 👍

Imorgon blir det Uppsala & fyrverkerier som vanligt! Ska bli så mysigt! ☺️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0