Helg

Äntligen helg! Äntligen ledigt! Så underbart! Behöver vara ledig, behöver vara med min familj, men mest av allt, jag behöver vara ledig för eftertanke & för att behöva komma fram till rätt beslut! ☺️

Just nu är det otroligt mycket.. Hjärnan går på högvarv & jag hinner knappt stanna upp & känna hur jag känner. Hur jag mår.. Jag är lätt förvirrad & känner att jag inte har stenkoll. Skulle för en & en halv vecka sen åka hem från jobbet. På vägen hem skulle jag köpa tamponger & tanka. När jag svänger in hemma lyser bensinlampan & jag har inga tamponger med mig hem... 😩 jag har glömt bort vad jag skulle göra.. Detta brukar inte hända mig.. Jag brukar komma ihåg. 😔 

Det känns som att jag vandrar omkring i en bubbla & jag vill inte känna så.. 😕

Som sagt.. Skönt med ledighet! 

Har en del att se framemot! Jul! Såklart, men det bästa just nu & det enda barnen pratar om är vår resa vi ska göra i februari! Vi ska åka till Teneriffa & ha semester där i en vecka! Det kan inte bli bättre! Hurra! Vi längtar så otroligt!! 😃

Nu ska jag väl umgås med min man.. Ha en fin kväll. ❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0