Slapp söndag!

Hej! Har tagit det lugnt idag! Eller förutom min långpromenad med Elle så.. 😉 vi gick 6,9 km & hade som vanligt en massa att prata om! Skönt att gå & mysigt med sällskap! ❤️

Martin & Lina åkte på bio efter lunch & efter att Martin städat bilen. Jag & Noel gick till "borgen" i regnet! Vi lekte att vi var riddare.. Ja jag var verkligen inne i leken. 😉







Fläckarna i Noels ansikte är resterna efter hans utklädnad igår.. 😜

Mysigt hade vi.. Vi kom hem, blöta men nöjda! Noel tog sig en dusch & med lite gråt fick vi bort resterna av sminket.. 😉

Sen byggde vi tågbana & lekte med katten! 😃



Restrerande av familjen kom hem med chop chop. Sen kom Fred, Linda & deras vovve Sixten förbi en snabbis! ❤️

Saknar dom sååå! 😔

Nu ska vi nog gå upp i sängen.. Lösa lite korsord innan ögonen trillar ihop! Imorgon är jag ledig igen! Får se vad som händer! 😃

Kolla in bakelserna Martin gjorde till halloween! 👻




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0