Tankar på morgonen

Känner en enorm saknad, en tomhet & ett stort varför finns fortfarande. Även fast det är snart 1 år sen min älskade farmor lämnade jordelivet, snabbt & alldeles för tidigt, så känner jag fortfarande smärta när jag tänker på henne! Jag saknar henne så himla mycket!! 😔

På farsdag förra året var det sista gången jag träffade henne & pratade med henne.. Nästa gång jag träffade henne låg hon på intensiven med slangar & apparater runt sig & hon såg upp när jag pratade med henne, inte på mig, men hon reagerade. Hennes ögon var blanka & jag ville inte släppa hennes hand.. 😢

Antagligen känner jag att det är runt denna tid som hon blev sjuk. Därför kommer allt upp igen! 

Vi saknar sig farmor & barnen saknar gammelfarmors bullar! ❤️

Trots detta ska det bli en bra dag idag! Farmor vill säkerligen det, att alla våra dagar ska vara bra! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0