Jobbhelg!

Tjena mors! Dags att jobba helg igen! Galet vad dom lediga helgerna går fort.. 😉 handen på hjärtat så är det inte såå farligt att jobba helg.. Jag överlever!  😃
Började min jobbhelg igår kväll! Gick galant & ingenting strulade! 😃
Idag jobbar jag dag & imorgon bara en kortkväll så det känns faktiskt bra! 👍

Igår hängde jag & Noel med Elle på fm, vi åkte tillsammans & storhandlade & sen käkade vi lunch tillsammans här hemma! Tacofisk! Galet gott 😋

Sen gick jag & Noel ut &  höstfixade i rabatterna & i morgon ska vi plocka in utemöblerna.. Passar ju bra när man stället tillbaka klockan inatt! 😜


Nu ska jag göra mig klar! Lämna familjen över dagen! 💕




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0