Kompis lek & ridskola

Hejsan! Shit va trött jag blev.. Satte mig ner & det är ju dumt att göra.. 😉 Martin är ute& motionerar & jag ska snart studsa in i duschen.. Ska bara först.. 😜

Idag har ju Lina haft med sig molly hem efter skolan. Det tog oss 1 1/2 timme hem, lekparker skulle upptäckas & det fanns en & annan kastanj att plocka med sig hem. 😉








Underbara höst & idag har det ju varit riktigt behagligt ute! 👍🌞

När Molly åkt hem & barnen ätit köttbullar & makaroner, jag en shake & Martin ett äpple så drog jag & Lina på ridskola. Det gick bra! Blir lika stolt varje gång! ❤️




Sista bilden är Lina & hennes (& min) ridlärare.. Världens bästa Annica! 👍 gå in på hemsidan www.bajebygard.se & kika där! 😃

Nä nu ska jag bara.. 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0