Kvalité!

Morrn! Detta är livskvalité! Sitter ensam i köket, fina familjen sover & katterna är utsläppta. Har tänt ljus, dricker kaffe & äter mina fincrisp med mjukost & paprika! Tyst & lugnt! Underbar start! 😃

Igår red jag igen. Fantastiskt roligt & otroligt viktig tid för mig själv, i stall & på hästryggen så kan man verkligen rensa hjärnan, slappna av & känna ett lugn tillsammans med hästen! Jag känner att jag stärker ryggen varje gång och det är verkligen någonting jag behöver! 👍 så tummen upp för ridning! 😍

Det är två stunder som för mig är kvalité! Sen en till sak som jag har blivit tokberoende av så är det långa power walk! Om man går själv så rensar man skallen med någon bra musik i lurarna, eller tillsammans med en vän så man får snacka av sig lite! 😉 En sån får det bli ikväll! 😄

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0